محصولات نرم افزاری

نرم-افزار-Data-Logger_20150902123435_t (1)

نرم افزار Data Logger

این نرم افزار به منظور حذف Logger Printer های قدیمی طراحی شده است. این پرینترها بسیار قدیمی بوده و تعمیر و نگهداری آنها هزینه و زمان زیادی احتیاج دارد. از طرف دیگر جستجوی یک رویداد یا خطای خاص در گزارشات امکان پذیر نیست. به کمک این نرم افزار می توان تمام رویدادهای سیستم کنترلDCS شامل Process Alarm  ،  Operator Change و System Alarm and Message را ثبت کرد. امکان جستجو و انتخاب تعداد دلخواه از رویدادها برای چاپ میسر می گردد.

دیگر محصولات نرم افزاری

نرم افزار POWS

نرم افزار DCS DAS

بررسی اتفاقات فرآیندی در یک واحد تولیدی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در سیستم های کنترل قدیمی رویدادها و آلارم ها در یک بافر بصورت محدود ذخیره می گردد و همزمان از طریق پورت سریال به یک پرینتر لاگر ارسال می شود. اگر برای پرینتر هر مشکلی وجود داشته باشد و اطلاعات ارسالی چاپ نشود، امکان دسترسی وجود ندارد و اطلاعات از بین می رود.

نرم افزار طراحی شده به جای Log Printer قرار می گیرد و از طریق برقراری ارتباط سریال تمام اطلاعات دریافتی از سیستم DCS را در یک Database یکپارچه ذخیره می کند. علاوه بر این امکانات جستجو و گزارش گیری برحسب مقادیر مختلف مانند یک تگ خاص یا یک بازه زمانی خاص و… فراهم می گردد. با این روش تمام رویدادهای سیستم کنترل ذخیره می شود و امکان بررسی و آنالیز برای اپراتورها و مهندسین واحد میسر می شود.

گالری تصاویر

فهرست